Kontrola jakości - reklamacje, ankiety, oceny

Atom ERP dla HR - kontrola jakości

Atom ERP to oprogramowanie o złożonej funkcjonalności, które wspomaga prowadzenie interesów firmy na wiele sposobów i znacznie przyspiesza obsługę danych.

Kontrola jakości - reklamacje, ankiety, oceny

Atom ERP dla HR - kontrola jakości

Atom ERP to oprogramowanie o złożonej funkcjonalności, które wspomaga prowadzenie interesów firmy na wiele sposobów i znacznie przyspiesza obsługę danych.

Atom ERP dla HR – wszechstronny moduł kontroli jakości

Atom ERP to oprogramowanie o złożonej funkcjonalności, które wspomaga prowadzenie interesów firmy na wiele sposobów i znacznie przyspiesza obsługę danych. System posiada uniwersalną podstawę, która może zostać rozbudowana o dowolne moduły, w zależności od potrzeb klienta. Jednym z nich jest moduł kontroli jakości, który umożliwia ocenę i zarządzanie jakością usług. Obejmuje on zarówno świadczenia firmy na rzecz klientów, jak i usługi zlecane firmom zewnętrznym.

Tworzenie dostosowanych do potrzeb ankiet

Ankiety są doskonałym narzędziem, które ułatwia ocenę prowadzonej działalności na wielu płaszczyznach. W ramach modułu użytkownicy mogą budować formularze ankietowe, które wypełniane są bezpośrednio w systemie Atom ERP lub udostępniane dla innych w trybie on-line. Ocena odbywa się na podstawie samodzielnie dobranych kryteriów, wraz z możliwością stworzenia dowolnej skali ocen.

Co może obejmować weryfikacja jakości za pomocą systemu Atom ERP?

Moduł kontroli jakości może wspomagać między innymi ocenę wewnętrznych procesów w firmie. Wówczas opiniowanie dotyczy na przykład jej pracowników, wykonywanych przez nich zadań czy jakości prowadzenia negocjacji z klientami. Za pomocą systemu ankietyzacji można także testować umiejętności kandydatów na dane stanowisko pracy, co ujednolica i przyspiesza proces rekrutacji.

Oprogramowanie Atom ERP może gromadzić dane na temat przebiegu dotychczasowych interesów. System przewiduje tworzenie ankiet na temat usługodawców, takich jak na przykład firmy kurierskie czy spedycyjno-transportowe. Opiniowaniu przez pracowników firmy mogą podlegać sami klienci, odnośnie do przebiegającej współpracy. Ocena jakości podejmowanej współpracy ułatwia planowanie interesów, a także pomaga prawidłowo dobierać kooperatorów w przyszłości, co wpłynie pozytywnie na poziom świadczonych usług..

Obsługa gwarancyjna istotnym elementem skutecznego działania

Prawidłowe zarządzanie jakością w firmie umożliwia sprawna obsługa składanych reklamacji. Mogą one pochodzić od klientów i dotyczyć świadczonych przez firmę usług, ale moduł przewiduje również skargi od pracowników - na przykład na klientów lub dotyczące warunków pracy. Wszystko obejmuje moduł kontroli jakości systemu Atom ERP, który pozwala na pełną obsługę roszczeń wszystkich stron, wraz z ujęciem statystycznym wszelkiego rodzaju reklamacji.

Stałe utrzymywanie nienagannej jakości w firmie jest trudnym procesem, szczególnie gdy wymaga podejmowania dobrych decyzji na wielu płaszczyznach. Niezwykle istotnym czynnikiem, który umożliwia działanie firmy na najwyższym poziomie, jest stałe pozyskiwanie opinii z różnych źródeł. Proces ten staje się łatwy i wysoce skuteczny dzięki korzystaniu z modułu kontroli jakości w systemie Atom ERP. Tworzenie dowolnych ankiet istotnie przyspiesza przepływ informacji i pozwala na wymianę wszelkich uwag w trybie bieżącym.