Atom TAX - oprogramowanie dla biur rachunkowych

zarządzanie biurem rachunkowym

System zaprojektowany dla Twojego biura rachunkowego

Atom TAX jest dedykowanym systemem rodziny Atom ERP, wdrażanym dla Ciebie, dopasowanym do Twoich potrzeb, pomysłów, innowacji i optymalizacji. Po wdrożeniu będzie tak wyjątkowy, jak Twój biznes!

Zarządzanie biurem

Atom TAX to nowoczesny, dostępny w chmurze system dedykowany do zarządzania biurem rachunkowym.


Panel klienta biura

Umożliwia szybkie udostępnianie informacji o podatkach i składkach klientom, oraz zapewnia kontrolę nad zobowiązaniami biura wobec każdego z nich.


Kontrola jakości

To idealne narzędzie dla prężnie rozwijających się biur rachunkowych, które pozwala zapanować nad narastającym zakresem obowiązków.

Atom TAX - system dla biura rachunkowego
O systemie

Atom TAX zapewnia innowacyjne narzędzia zaprojektowane dla branży księgowej, elastycznie dostosowywane na etapie wdrożenia do specyfiki konkretnej firmy.

System pozwala na automatyzację procesów biznesowych związanych z obsługą klientów, planowaniem pracy i zarządzaniem jakością świadczonych usług.

Atom TAX doskonale sprawdzi się w biurach rachunkowych, które pragną zmniejszyć nakłady pracy ponoszone na obsługę klienta.

system dla biura rachunkowego Atom TAX

Komunikacja z klientem

  • Dostarczany przez Atom TAX panel klienta pozwala na szybki odczyt informacji o zobowiązaniach podatkowych czy składkach ZUS. Klienci znajdą tam także narzędzia do sprawnego elektronicznego kontaktu oraz informacje o fakturach za usługi księgowe. Panel jest dostępny z urządzeń mobilnych jak i stacjonarnych.

Obsługa umów

  • Elektroniczny obieg dokumentów umożliwia m.in. automatyzację tworzenia umów z dowolnych szablonów. System pozwala na definiowanie w umowach kryteriów, wpływających na cenę usługi księgowej i wspiera ich weryfikację podczas rozliczania.

Automatyzacja rozliczeń

  • Atom TAX przygotuje faktury dla wszystkich klientów zgodnie z umowami, cennikami i faktycznym wykorzystaniem usług biura. Wspiera hurtową wysyłkę powiadomień o fakturach, czy przypomnień o płatnościach w czasie windykacji należności. Obsługuje także bardzo skuteczne powiadomienia SMS.

Organizacja pracy

  • Organizacja pracy w oparciu o cykliczne listy zadań (checklisty) pozwala na zwiększenie niezawodności i ułatwia dystrybucję zadań pomiędzy pracownikami biura rachunkowego. Listy zadań są dowolnie komponowane, by idealnie dopasować je do wymagań wobec poszczególnych klientów.
Atom TAX prowadzenie biura rachunkowego
Atom TAX system CRM dla biura rachunkowego

Analiza biznesowa

  • Możliwe jest rejestrowanie czasu poświęcanego klientom, co pozwala na analizę rentowności poszczególnych kontraktów. W systemie dostępne są zestawienia analityczne wspierające procesy decyzyjne - zestawienia efektywności, wykresy obrazujące trendy czy raporty wspierające przeróżne analizy.

Baza wiedzy

  • Atom TAX dba także o wewnętrzną komunikację między pracownikami udostępniając mechanizm chatu oraz narzędzia do wymiany informacji. Pozwala na budowanie firmowej bazy wiedzy czy repozytorium przydatnych szablonów treści ofert lub wiadomości email/sms.

Zaplanuj biznes

"Wszystko należy upraszczać jak tylko można, ale nie bardziej"
Albert Einstein

Dofinansowanie Unii Europejskiej

EFRR


Projekt "Usprawnienie procesów B2B i B2E w firmie ESTE dzięki wdrożeniu dedykowanego systemu klasy ERP do zarządzania projektami i procesami oraz wdrożenie innowacyjnej e-usługi outsourcingowej skierowanej do firm budowlanych" jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Projektu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Wartość projektu 978 900,00 zł, wartość dofinansowania 438 690,00 zł.

Kontakt

Zainteresował Cię Atom ERP ? Masz pytania, wątpliwosci, chciałbyś wiedzieć więcej? Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Zostaw namiary, prześlij zapytanie - odpowiemy najszybciej jak to możliwe.