Atom TAX - zarządzanie biurem rachunkowym + panel klienta

zarządzanie biurem rachunkowym

System zaprojektowany dla Twojego biura rachunkowego

Atom TAX jest dedykowanym systemem rodziny Atom ERP, wdrażanym dla Ciebie, dopasowanym do Twoich potrzeb, pomysłów, innowacji i optymalizacji. Po wdrożeniu będzie tak wyjątkowy, jak Twój biznes!


Atom TAX to nowoczesny, dostępny w chmurze system dedykowany do zarządzania biurem rachunkowym.


Umożliwia szybkie udostępnianie informacji o podatkach i składkach klientom, oraz zapewnia kontrolę nad zobowiązaniami biura wobec każdego z nich.


To idealne narzędzie dla prężnie rozwijających się biur rachunkowych, które pozwala zapanować nad narastającym zakresem obowiązków.

Atom TAX - zarządzanie biurem rachunkowym + panel klienta
O systemie

Atom TAX zapewnia innowacyjne narzędzia zaprojektowane dla branży księgowej, elastycznie dostosowywane na etapie wdrożenia do specyfiki konkretnej firmy.

System pozwala na automatyzację procesów biznesowych związanych z obsługą klientów, planowaniem pracy i zarządzaniem jakością świadczonych usług.

Atom TAX doskonale sprawdzi się w biurach rachunkowych, które pragną zmniejszyć nakłady pracy ponoszone na obsługę klienta.

Tax 1

Komunikacja z klientem

  • Dostarczany przez Atom TAX panel klienta pozwala na szybki odczyt informacji o zobowiązaniach podatkowych czy składkach ZUS. Klienci znajdą tam także narzędzia do sprawnego elektronicznego kontaktu oraz informacje o fakturach za usługi księgowe. Panel jest dostępny z urządzeń mobilnych jak i stacjonarnych.

Obsługa umów

  • Elektroniczny obieg dokumentów umożliwia m.in. automatyzację tworzenia umów z dowolnych szablonów. System pozwala na definiowanie w umowach kryteriów, wpływających na cenę usługi księgowej i wspiera ich weryfikację podczas rozliczania.

Automatyzacja rozliczeń

  • Atom TAX przygotuje faktury dla wszystkich klientów zgodnie z umowami, cennikami i faktycznym wykorzystaniem usług biura. Wspiera hurtową wysyłkę powiadomień o fakturach, czy przypomnień o płatnościach w czasie windykacji należności. Obsługuje także bardzo skuteczne powiadomienia SMS.

Organizacja pracy

  • Organizacja pracy w oparciu o cykliczne listy zadań (checklisty) pozwala na zwiększenie niezawodności i ułatwia dystrybucję zadań pomiędzy pracownikami biura rachunkowego. Listy zadań są dowolnie komponowane, by idealnie dopasować je do wymagań wobec poszczególnych klientów.

Tax 2
Tax 3

Analiza biznesowa

  • Możliwe jest rejestrowanie czasu poświęcanego klientom, co pozwala na analizę rentowności poszczególnych kontraktów. W systemie dostępne są zestawienia analityczne wspierające procesy decyzyjne - zestawienia efektywności, wykresy obrazujące trendy czy raporty wspierające przeróżne analizy.

Baza wiedzy

  • Atom TAX dba także o wewnętrzną komunikację między pracownikami udostępniając mechanizm chatu oraz narzędzia do wymiany informacji. Pozwala na budowanie firmowej bazy wiedzy czy repozytorium przydatnych szablonów treści ofert lub wiadomości email/sms.

Zaplanuj biznes

"Wszystko należy upraszczać jak tylko można, ale nie bardziej"
Albert Einstein

Dofinansowanie Unii Europejskiej

EFRR


Projekt "Usprawnienie procesów B2B i B2E w firmie ESTE dzięki wdrożeniu dedykowanego systemu klasy ERP do zarządzania projektami i procesami oraz wdrożenie innowacyjnej e-usługi outsourcingowej skierowanej do firm budowlanych" jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Projektu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Wartość projektu 978 900,00 zł, wartość dofinansowania 438 690,00 zł.

Kontakt

Zainteresował Cię Atom ERP ? Masz pytania, wątpliwosci, chciałbyś wiedzieć więcej? Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Zostaw namiary, prześlij zapytanie - odpowiemy najszybciej jak to możliwe.